OTKLJUČAJTE VRATA USPJEHA – KAKO BITI DOBAR PRODAVAČ

Termin: 05.11.2019.

Ljudi vole novosti, ali ne vole promjene, vole kupovati, ali ne vole da im se prodaje!

Važno je razumjeti i shvatiti razliku između onoga što kupac voli i želi, a što ne voli ili ne želi. Kada shvatimo što je kupcu kao korisniku našeg proizvoda ili usluge važno, tada ćemo lakše razumjeti jednu od najvažnijih lekcija u prodaji koja glasi: „Prestanite prodavati, počnite pomagati“.

Postavite si pitanje, tko je od mojih djelatnika prodavač profesionalac i da li sam to ja? Važno je da što prije shvatimo da se prodavač ne rađa nego stvara i da nam je to urođena prirodna vještina koju samo moramo redovito brusiti (kao i svaki alat). Ulogu prodavača u vašoj tvrtki nema samo direktor prodaje, voditelj prodaje, KA, prodavač ili dostavljač, već tu ulogu preuzimaju na sebe svi zaposlenici od vlasnika, direktora, tajnice, asistenta, skladištara, odnosno svi zaposlenici. Vaša uloga nije da prodajete, bez obzira koji je opis vašeg radnog mjesta, nego da pomognete klijentu i korisniku da dobije ono što očekuje. Za nekog je to najnoviji model, bolja funkcionalnost, lakše upravljanje ili manji model, a za nekog drugog imidž, kvaliteta, možda ljepota ili kombinacija više faktora odjednom. Uz pravilan pristup svakom klijentu Vi stvarate osnovne preduvjete za povećanje broja kupac.

Ono što Vi mislite da pružate kao uslugu svojim klijentima nije najvažnije, posebno ne za budućnost vašeg poslovanja. Ono što vaš klijent misli da dobiva ili kupuje od vas, on smatra pravom “vrijednošću” i to određuje vašu budućnost. Kako bismo bili sigurni da razumijemo kupca i njegove navike važno je da im prestanete govoriti o osobinama i prednostima nekog proizvoda ili usluge, već im predočite koristi. Prodavanje koristi započinje u trenutku kada  počnete postavljati prava pitanja, a ona mogu biti i o njihovim navikama, željama ili „strahovima“. Tako izgrađujemo odnos kroz povjerenje što rezultira preporukom, a preporuka znači novi kupac.

Edukacija na temu „OTKLJUČAJTE VRATA USPJEHA – KAKO BITI DOBAR PRODAVAČ“ naučit će Vas savladati nova znanja i vještine o tome kako zadržati starog i stvoriti novog kupca.

Iz sadržaja:

  • Koja je razlika između prodaje i povećanja broja korisnika ili kupaca
  • Bez dobrog poznavanja potrebe, nema dobrih rezultata
  • Istraživanje kroz postavljanje pitanja
  • Sistematizacija definiranjem aktivnosti
  • Kako uspostaviti prvi kontakt (komunikaciju) s kupcem
  • Kako razlikovati prigovore od izgovora i rješavanje istih
  • Kako zaključiti dobru „prodaju“ isticanjem koristi za kupca
  • Analiza aktivnosti nakon gubitka starog ili dolaska novog kupca
  • Tipologija kupaca – svaki ima svoj x faktor

Nakon ove edukacije moći ćete prepoznati i unaprijediti Vaše prirodne prodajne instinkte i pritom ih implementirati u svakodnevno poslovne aktivnosti. Savladane vještine moći ćete koristiti da postanete još jasniji, upečatljiviji, samouvjereniji i drugačiji od drugih, a korisnici će uz vašu pomoć lakše donositi odluke i „kupovati“ vaše proizvode ili usluge bez da ih Vi „prodajete“.

profortis logo transparent

P(R)OGLEDAJTE OČIMA PROFORTISA

Ne poznajemo granice i nerješene  situacije. Sposobni smo u svakom trenutku pronaći za Vas najpovoljnije rješenje ...

    SILVER