
Komunikacijske vještine - .....
Termin: 29.10.2019.
Dobra i učinkovita komunikacija temelj je svake uspješne osobe, kao i temelj svake uspješne tvrtke, obrta ili organizacije! Zato je dobro znati da se ne rađamo kao dobar komunikator ili govornik, nego to postajemo usvajajući i usavršavajući komunikacijske tehnike i alate. U svakodnevnoj komunikaciji, poslovnoj i privatnoj, nismo niti svjesni da komunicirajući s drugima, u svakoj poruci koju “odašiljemo” primatelju šaljemo tri V-elementa: verbalni, vokalni i vizualni. Verbalni element je temelj riječi koju izgovaramo. Vokalni, odnosno glasovni element uključuje ton, boju i intenzitet glasa, a vizualni element podrazumijeva sve što primatelj poruke vidi. Iako je vizualni element neverbalan, upravo je on najvažniji za privlačenje pažnje primatelja i uspješan konačni komunikacijski ishod. Istraživanja su pokazala da je više od 80% korisnika odustalo od namjere za povezivanjem, suradnju ili kupovinu zbog načina komunikacije i ophođenja. Razlog tome je što svi mislimo da znamo razgovarati, ali samo 20% ljudi komunicira uvijek na razumljiv i uspješan način. Kako bismo ispravno i kvalitetno komunicirali, važno je naučiti kako aktivno slušati sugovornike, asertivno komunicirati, davati povratnu informaciju u pravom trenutku, naučiti razumjeti ono što nam netko govori, a ne samo čuti, shvatiti važnost komunikacijskih zona, neverbalne komunikacije i utjecaj rapora. Izvrsni komunikatori znaju čitati neverbalnu komunikaciju, a upravo ona otkriva je li ono što govorimo u skladu s onim što mislimo, znamo ili radimo.
Edukacija na temu “Komunikacijske vještine” naučit će nas kako ispravno, jasno, razumljivo i uspješno komunicirati u svakoj privatnoj i poslovnoj situaciji. Sudionici će usvojiti sva tri V-elementa, naučiti da je aktivno slušanje glavni sastojak “recepta” za uspješnu komunikaciju, usvojiti pojmove asertivnost, feedback, komunikacijske zone, neverbalna komunikacija, NLP, rapor i naučiti ih aktivno koristiti u svakodnevnoj komunikaciji.
Iz sadržaja:
- Zašto je komunikacija u poslovanju problem broj 1
- Verbalni element i priroda komunikacijskog procesa
- Što je asertivna komunikacija
- Kako asertivno komunicirati
- Izražavanje vlastitog mišljenja i osjećaja pomoću vokalnog elementa
- Davanje povratne informacije (feedback)
- Aktivno slušanje
- Razumijevanje komunikacijskih zona i njihova utjecaja
- Vizualni element - upotreba vlastitih i čitanje tuđih neverbalnih signala
- NLP, važnost i utjecaj rapora (tajna vještina uspješnog komuniciranja)
Nakon ovog seminara znat ćete kako na profesionalan i zadovoljavajući način uspješno komunicirati s partnerima, kupcima, kolegama i nadređenima, a savladane vještine bit će itekako primjenjive i u privatnom životu.
Komunikacija je vještina, a mi ćemo Vam je pomoći savladati jer ne dobivamo ono što zaslužujemo, već ono što komuniciramo.