Ako si poduzetnik, vjerojatno si navikao biti multitasker – vodiš poslovanje, odgovaraš na mailove, dogovaraš sastanke, razmišljaš o marketingu… i na kraju dana, negdje u tom kaosu, čeka te hrpa računa, izvještaja i papirologije.
Ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak, petak… pa onda malo odmora i opet ispočetka. Tako to ide već godinama, ali hajde da na trenutak razmotrimo – tko je uopće smislio ovakav raspored? I što mu je, pobogu, ponedjeljak učinio da ga napravi ovako groznim?
Računovođe su obično opisane kao ozbiljni ljudi koji žive u Excel tablicama i brojevima. No, vrijeme je da razbijemo te mitove i pokažemo da imamo itekako dobar smisao za humor – bar ponekad!
Kompilacija nevjerojatnih (ali istinitih) priča iz računovodstva!
Svaka tvrtka ima hijerarhiju odgovornosti i ovlasti, a ključne osobe koje donose odluke i zastupaju poduzeće su direktor i prokurist. Razumijevanje njihovih funkcija, prava i obaveza ključno je za uspješno poslovanje. U ovom članku ćemo pojasniti razlike, prednosti i moguće izazove povezane s ovim ulogama.
Otkrijte najsmješnija pitanja klijenata u računovodstvenom servisu – od nevjerojatnih poreznih upita do blagajničkih dilema!
Direktor nije uvijek u odijelu, CTO živi na kavi, a HR menadžer balansira između empatije i kriznog menadžmenta – saznaj kako izgledaju stvarni životi ključnih ljudi u firmi!
PDV (porez na dodanu vrijednost) jedna je od najvažnijih fiskalnih obveza svakog poduzetnika. Kao vlasnik male tvrtke, morate razumjeti osnovne pojmove, obveze i mogućnosti koje PDV donosi kako biste izbjegli kazne i optimizirali poslovanje. U ovom vodiču objašnjavamo ključne informacije koje morate znati o PDV-u.
Podnošenje poreznih prijava može biti složen i stresan proces, posebno za poduzetnike i obrtnike koji nemaju iskustva u računovodstvu. Pogreške u prijavi mogu dovesti do kašnjenja, kazni i nepotrebnih troškova. U nastavku donosimo najčešće greške koje se događaju prilikom podnošenja poreznih prijava i savjete kako ih izbjeći.
Vodite li vlastiti posao, sigurno ste se zapitali je li računovodstveni servis samo dodatni trošak ili ključna prednost koja može unaprijediti vaše poslovanje.
Knjigovodstvo i računovodstvo često se koriste kao sinonimi u svakodnevnom govoru, ali se radi o dvije različite funkcije unutar poslovanja. Svaka od ovih usluga ima svoje specifične zadatke i uloge koje zajedno pridonose uspješnom financijskom upravljanju poslovnim subjektom.
U poslovanju je od presudne važnosti osigurati da sve knjigovodstvene isprave, uključujući račune, budu istinite i vjerodostojne. To podrazumijeva da svaka isprava točno odražava stvarni poslovni događaj, što je temelj za pravilno vođenje poslovnih knjiga i izbjegavanje zakonskih sankcija.
Saznajte koji su obvezni elementi računa prema važećim zakonima, uključujući broj računa, podatke o izdavatelju i primatelju, iznose naknade i poreza te druge ključne informacije za usklađeno poslovanje.
U današnjem svijetu, poslovni uspjeh sve više ovisi o sposobnosti donošenja informiranih odluka na temelju podataka. Korištenje podataka za analizu i planiranje može pomoći tvrtkama da optimiziraju procese, povećaju prihod i smanje rizike. Donosimo vam nekoliko ključnih koraka i strategija za donošenje boljih poslovnih odluka uz pomoć podataka.
Odricanje od odgovornosti
Svi tekstovi na ovom blogu pisani su u dobroj namjeri i s ciljem pružanja korisnih informacija. Iako se trudimo osigurati točnost i ažurnost podataka, moguća je pojava pogrešaka. Pro Fortis ne preuzima odgovornost za eventualne netočnosti ili propuste. Ako uočite bilo kakvu pogrešku ili imate pitanja, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo pravovremeno izvršili ispravke.
Izdvajamo
Kontaktirajte nas
Sjedište/adresa
Zagreb (Grad Zagreb)
Avenija Većeslava Holjevca 40
Hrvatska
TELEFON: +385 1 3030 677
FAX: +385 1 3650 716
racunovodstvo@profortis.hr